torsdag den 2. august 2012

Sommersysler

Så bliver der igen produceret lidt - jeg er dog lidt for hurtig færdig i forhold til OL. Hmmm må vist finde på et par lette ting, som jeg kan lave samtidig med at fjernsynet kører.

Det er igen blevet til lidt halstørklæder. Et til Lasse og og et til Caroline.

Carolines tørklæde er designet af hende selv, og der er brugt rigtig meget ternet papir, så hun kunne tegne alle figurer og bogstaver op korrekt .... Jeg har så strikket præcis efter hendes anvisninger, og resultatet er blevet rigtigt flot.

Tørklæde med navn og alle de ting, som har betydning. Solen, violinen og gymnastikken.

Hun meddelte, at det skulle være færdig til hendes fødselsdag idag, så jeg har knoklet igennem de sidste 2 aftener og nåede færdig i formiddags. Perfekt.




Lasse´s tørklæde - flot og lækkert


Og et lille projekt - Vinterhat til Camilla, Caro leger model, da Camilla ikke var til at hive frem fra værelset. Opskriften er fra Ravelry, hvor jeg har fundet mange fantastisk smukke ting, som jeg må igang med.


Fødselsdagsbarnet :-) Caroline 11 år.


2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med Caroline.
    Meget, meget fine tørklæder. Det er da lækkert med sådan en engageret designer!

    SvarSlet
  2. Så lækkert. Og dejligt at du opdaterer

    SvarSlet