lørdag den 30. juni 2012

Sommerstrik og Sct.Hans

Der er altid plads til lidt sommerstrik. Nu er det vist bare halstørklæder, som er blevet den store dille i huset.

Pigerne har selv tegnet deres - super sjovt og de er gået vildt meget op i antal master, afstande,  farver osv. Men desværre kan jeg ikke strikke så hurtigt som de tegner, så jeg er en anelse bagud.

Caroline´s tørklæde er halvt færdigt. Nu mangler jeg bare alle tegningerne af violin, sol, tekst osv.

Først mit eget flotte tørklæde :-)



Og så det til Caroline - hvis hun får det væk, så må der da være en chance for at det vender tilbage igen. Mon ikke - ellers opgiver jeg..... Siden er lavet færdig med "GYM" og små gym-piger. Sjovt og fint til en 10-årig gymnast på 10-14 holdet :-)

Der er også blevet plads til et til Lasse - man behøver kun sige een gang, at det er fint, så er der straks et nyt i støbeskeen.



Dejlig aften i strandhuset i Løkken - bedre, koldere, vådere og hygligere Sct.Hans findes der vist ikke




Uhmmmm

1 kommentar:

  1. Så fine og lækre tørklæder. Dejlig personlig strik.
    Bare en skøn sankt Hans. Vi endte med at være hjemme, for jeg var faktisk den eneste,der gad, og jeg var ret flad efter 5 dage på lejrskole :)

    SvarSlet