tirsdag den 29. maj 2012

Pinsesysler

Så er varmen endelig ovre :-) og vinteren kan bare komme an. For nu er jeg endelig færdig med mit fine halstørklæde. 2 meter langt og lækkert.

Det har bare været super sjovt at lave og selv husbonden har bestilt ét - blot i herrefarver.

Perfekt til et resteprojekt - og så kan jeg jo vist lave mange...... hvis alle resterne kan findes.



Jeg skulle altså have et billede - og tør næsten ikke fortælle, at det nu ligger i vaskemaskinen. Børnene har råbt "husk nu ikke for varmt" osv osv. Og truslen lyder på at det bliver lavet om til penalhuse og de får dem i fødselsdagsgave, hvis vasken igen mislykkes.

Manden spurgte forsigtig om ikke jeg skulle vaske det i hånden. Men nixen. Ingen kylling her :-)


Pigerne har brugt pinsen på at lave nye skriveborde. Fra de grimmeste med masser af tegninger, så kom der 2 fine borde ud til sidst, og de var så stolte. Reddet indtil næste gang vi skal male dem smukke igen.





Fint piger - hvad kan blomster med klistermærker ikke gøre - og lidt lyserød maling - og en dejlig stor buket blomster fra Camilla - så er der vist næsten sommer.


2 kommentarer:

  1. Kanon borde og tørklæde. Og godt med en vask -det mislykkedes næsten aldrig

    SvarSlet
  2. Whau, dit tørklæde er bare super flot! Du er lynhurtig.
    Jeg prøver ihærdigt at få strikket et tørklæde færdigt. Vejede den anden aften da jeg startede og sluttede. Da havde jeg strikket 4 (FIRE) gram garn! Så nu er der 13 gram tilbage...
    God idé med bordene. Her var de med garanti fluks røget u-d.
    Takker på min mors vegne :)

    SvarSlet