søndag den 13. maj 2012

Uldfestival i Saltum

Hvad gør man ikke for at få noget nyt strik. Overtager hele familien til en tur til Nordjylland fra Skanderborg - og kommer til den skønneste Uldfestival i Saltum.

Flot arrangement - vildt mange og rigtig dygtige strikkere. Bare en fornøjelse at kigge på, og der falder altid nogle fantastiske ideer af til en selv - skønt.

Jeg kom hjem med fint nyt garn fra Holst. Pt. planlægger jeg enten et sjal eller lang frakke a la Christel Seyfarth - men det kan nå at blive ændret inden jeg kommer igang.

Og så fik jeg det fineste kit fra Garn-Garagen til et halstørklæde fra Ellen Holm kaldet Anna. Så flot, så nu skal jeg til at lære om dobbeltstrik. Det er ikke prøvet før, men mon ikke jeg kan finde ud af det.




Humor i Saltum !!! Hvis I ikke kan læse, så står der "MANDE P". Ha ha

Inspirationsbilleder fra Saltum



Den søde mis har nu taget min nye valkede kjole i brug !!! Tja kattetæppe til over 1000 kr. Føj altså. Det accepteres altså også kun til jeg selv finder på, hvad det skal bruges til.

2 kommentarer:

  1. Ja Saltum er "toppen af poppen" - og meget bedre end Fanø(undskyld). Glæder mig til at se tørklædet..
    .....og håber snart du finder ud af noget bedre med den valkede kjole - sådan en forkælet kat.e

    SvarSlet
  2. Tak for billedrapportagen :) Jeg har allerede hørt om tørklædet! Den kat har god smag.

    SvarSlet